Sunday, October 2, 2011

CEMBURU a.k.a JELES!!


setiap wanita or lelaki ade sifat nikan.. xde byk mest ade skit..
aku?? mmg aku cemburu.. kadang cemburu aku mmg terlalu berat.. huhuhu.. aku cb kawal.. mcm mlm td.. si dia la.. (xmau cte, phm2 sendiri) aku cb kawal.. alhamdulillah dpt gak kawal.. ubatnye.. istighfar byk2 yek.. biasala syaitan suke menghasut manusia yg imannye lemahkan.. aku tahu aku lemah tp aku cb jd yg kuat.. alhamdulillah.. ala.. klau dia nk cr pempuan lain pun.. kte sbg wanita pun leh cr lelaki lain gak kan.. tp disebabkan 'syg'.. tahan jelah nafsu amarah tu.. lgpun xguna kte ikut nafsu ni sbb ati kte yg mati.. mmg betul cemburu tanda syg.. tp mna sygnye klau asik bergaduh je.. boring kan.. bkn nk nasihat.. tp ingin bg pandangan.. so hati yg ikhlas dr minda yg cergas.. amboi!!!

1 comment:

Zaki Idris said...

by hnya setia pada sayang jer... :)