Sunday, October 23, 2011

sunyi tanpamu syg..

hari2 yg berlalu bg aku.. kosong sgt2.. xde teman nk luah mslh.. klau xdulu si dia slalu ade ngan aku.. ari2 msg.. dr pg hinggala mlm nk tdo.. sbnrnya mcm2 yg terjadi pd aku 2 minggu ni.. nk luah mslh ngan dia tp kesian plak.. sbb mlm br blk kje.. xpela.. aku simpan je mslh aku.. xnk bebankan org dgn mslh aku.. tp skang ni sejak dia kje.. aku rsa sunyi sgt2.. xde kwn pun.. boring je... bkn sehari dua.. tp dh berbulan rsanya.. aku tahu dia kje nk cr duit utk kami kwin.. tp entahla.. mayb dh biasa dr dlu xpenah kna 'tinggal'.. skang ni dh kna 'tinggal'.. mcm2 emosila.. tp mmg boring n sunyi sgt hidup aku..hmmmmmm..


comel cam kte x..hehehe..


hari2 aku tnggu mesej dr dia.. xkirela mesej dia nk blk ke or nk g mkn skalipun.. sbb aku tnggu ayat dr dia.. yg boleh wat aku ceria wlau sesaat pun.. 'i love u'.. msa ni mmg aku akan senyum.. sbb msg ni wat aku ceria blk.. nak jumpe pun xleh slalu.. sbb kami ni ikut bajet.. lg bgus cmtu.. sbb klau slalu jmpe nnt xelok gak kan..hehehe.. aku pun xnk sshkan dia.. sbb klau kluar, dia je yg blanja mkn.. xsedap plak rsanya..

xpela.. dia pergi kje.. bkn pergi mna pun.. dan aku doakan agar ALLAH permurahkan lg rezeki dia dan aku.. agar kami dpt kerja yg lebih baik.. dan mengakhiri hubungan ini dgn 1 ikatan yg sah.. By.. ema sentiasa berada disisi by.. klau ema merajuk maafkanla ema.. ema rsa sunyi tanpa by.. klau blh ema nk by ade dgn ema stp msa.. apekan daya.. but ema tahu by ttp akan ade ngan ema wlau ape terjadi.. ema pun mcm tu.. jgn putus asa.. kte blh hadapi semua ni.. CHAIYOK ZAKIEMA!!!!



No comments: