Monday, November 7, 2011

hadiah utkku..

bln ni dh msuk bln 11.. xlma lg bln 12.. slalu mcm ni.. ati aku skt sgt2 ble tibanya bln tu.. setiap thn ade je mslh dan malapetaka menimpa aku... tiap2 thn asik kna mrh je.. bkn sorang, malah semua marah aku.. klau blh langkah dr bulan 11 trus bln 1.. mmg aku la org yg paling gembira.. at least aku xyah smpai skt2 nk pk semua ni.. kte kna pandai jg ati orang.. tp biarlah org sktkan ati kte.. jgn kte ingat salah org pd kte.. tp ingat ape slh kte pd org.. tu sbb dr aku rsa bersalah..

aku seronok klau msa beday aku, akak angkat aku yg tersayang wish aku.. seronok sgt2.. bual2 lma ngan dia pun xpe... sbb dia betul2 memahami aku.. klau blh, aku nk smbut ngan dia je.. jnji aku bahagia.. dia slalu bela nasib aku yg betul2 malang ni.. dia slalu pesan agar aku kuatkan ati.. sbb dia tahu aku xsekuat mna.. air matala peneman aku.. aku ingat nasib aku terbela ble ade seseorang disisi aku.. tp entahla..



aku harap agar thn ni xde org call aku tepat pukul 12.. xde org bg adiah.. xde org wish utk aku.. dan aku xnk mintak adiah pd org2 yg rsa aku ni membebankan.. menyusahkan.. menyakitkan ati.. ckupla.. selama ni tiap2 thn aku kna mrh.. aku nk smbut dlm keadaan yg gembira tp ape aku dpt.. aku suke gembirakan org tp org xakn dpt gembirakan aku..




2 comments:

Mun said...

alahaii..bunyi cam sedih2 je nie.. xmoh sedey2 arr..

EmaZ Hikmah said...

hehehe... biasala moon.. dlm hidup mest ade sedihkan..huhuhu.. sedihla moon asik kna mrh ngan org sekeliling je..