Monday, November 14, 2011

cuti yg indah..

alhamdulillah.. perjalanan kami dr melaka ke taiping selamat semuanya.. walaupun msa nk balik ke melaka tu boleh dikatakan byk accident yg berlaku smpai jem terukla jugak..


percutian yg menyeronokkan walaupun hanya pergi taiping je.. at least blh ilangkan tension aku ni.. alhamdulillah jugak, sbb msa br smpai hotel.. dpt panggilan utk 2nd interview.. moga Allah permudahkan interview bsk.. dan aku harap adela rezeki aku kt sna..
berbalik cerita psl holiday ni.. kami xg mna pun msa kt sna.. sbb perjalanan jauh n penat sgt2.. smpai kt sna nk cr mkn pun agak xlarat gk.. pergi je mkn kt food court pasar tu.. byk pilihan mknan n yg pling best popia kt sna sedap.. smpai bungkus bwk balik.. pg kami sarapan kt cafe hotel je..
dh lma xjumpe sedara, ble jumpe mmg meriah.. asik gelak je.. tp ble tgk mak sedara yg tahap pelupa mmg teruk.. bak kta sepupu aku, modem kna virus.. belum cuci lg..hahaha.. mna xnye.. 5 kali aku salam mak ngah aku ni.. dh dia tnya 'ko xnk salam mak ngah ke'.. pdhal br lps salam.. 5 saat pastu dia tnya aku, 'ko ank sape'.. astaga.. keringla air liur nk explain..hahahaha..

tp ble blk mlk tension aku kembali lg.. mode: xbest..huhuhu

No comments: