Monday, January 9, 2012

i love my style!!

kadang2 xphmla fesyen tudung skang.. ade org pkai lawa.. ade tu pkai cm serabut je aku tgk. tambah lg style tudung yg lepas2 cmtu je ni.. nk gk aku try.. tp mak dh sound.. pkai tdung tu biar senonoh skit.. jgn ikut fesyen2 yg bkn2 ni.. aik.. lum pkai dh kna sound.. tp aku mmg suke beli tudung..heheh.. pantang tgk tdung lawa.. ade je nk beli.. fesyen aku simple je.. janji org kenal aku dhlah.. hahahah.. kang pkai berbelit2 tiba jmpa sdara.. sdara xkenal plak..hahaha.. aku ngan akak aku, suke pinjam2 tdung.. akak aku je yg ikut style aku..hahah..

tudung rimau


nk g interview
santai
kenduri kawin
lepak2
time raya



time raya gk!!
kan.. sma je fesyen aku.. mayb lum terbukak pintu hati nk wat tdung hana tajima.. hehehe.. dh jd hana tajima nnt, aku upload.. tp aku tkt pkai tau.. nk bukaknye xtau plak..huhuhu..

No comments: