Thursday, December 15, 2011

7th Annivesary... love with u again n again..

Alhamdulillah.. hubungan kami dh pun msuk 7thn.. klau ade ank, dh leh g beli bj skola.. msuk darjah 1..hehehe... nk flash back cte kami bercinta dulu.. mmgla seminggu pun xabis.. mcm2 kami tempuhi bersama.. suka, duka, gaduh, marah,nangis.. & mcm2 lg la.. tp Alhamdulillah, hubungan kami tetap mcm ni.. makin bertambah cinta tu.. dan dia makin romantik orgnya (kadang2 rimas gk..hehehe).
Xmungkin aku nk berpaling arah pd org lain.. sbb ati aku hanya utk dia.. dia adalah sgala2nya..
kami mula2 nk bercinta pun mcm2 mslh.. tp kami ttp teruskan hubungan ni..
sabar adalah 1 sifat yg perlu ada.. klau aku ni xde sifat tu, dh lma aku pergi tinggalkan dia.. tp kadang2 aku byk terasa ngan dia & aku lebih suke diam je.. dia pun byk terasa ngan aku..hehehe..

hari2 aku berdoa agar kami dimurahkan rezeki.. sbb kami nk kahwin sgt2..
Ya Allah, aku pohon pdMU.. Jdkanla dia suami yg terbaik buatku.. dan jdkanlah aku isteri solehah buatnya.. Aku terima buruk baiknya pdku.. kerna aku amat2 menyayanginya.. YA ALLAH, murahkanlah rezeki kami berdua agar kami dpt mendirikan sebuah masjid dijlnMU.. YA ALLAH.. aku pohon jua pdMU agar kau beri ketabahan pd kami utk menempuhi rintangan yg hebat ini.. YA ALLAH, tetapkanlah jodoh kami berdua utk selama2nya.. AMINNNNN..


cinta kami mmg xseindah mumtaz dan jehan.. cinta kami xsehebat nabi muhammad dan aisyah.. tp kami berharap agar cinta kami menjadi cinta yg abadi wlau nyawa tiada lg di jasad..



inilah gambar kami masa mula2 bercinta.. klakarkan.. msa ni kt zoo melaka.. baikkan aku, g zoo pkai bj kurung..hahaha.. msa ni muka aku klakarla.. pkai spek lg..huhuhuhu..




yg ni gmbr terbaru kami.. dia & aku dh chubby.. tp nice pic kan.. n sweeettttt sgtt..:)

pesanku wat mohd zaki shazwani bin idris:
syg.. terima ksih atas sgalanya.. kau berikan yg terbaik buatku.. kau jdkan hari2ku indah & ceria..
syg.. kita hadapi semuanya dgn tabah..
kesedihanmu, kesedihanku..
gembira kamu, gembiraku..
sakit kamu, aku jua terasa..
syg.. jdkanla cinta kita 1 dlm berjuta.. carilah keikhlasan itu di hatiku..
ye.. aku benar2 menyintaimu syg.. andai ada perkataan lain yg dapat mengungkap cintaku pdmu..
akan aku gunakannya syg.. agar kau mengerti hatiku yg sebenar2nya..
syg.. mungkin aku, bkn yg teristimewa buatmu..
mungkin aku jua bkn yg terbaik buatmu..
aku selalu buatmu marah..
aku selalu buatmu sakit hati..
tp syg..
aku hanya mengajar kamu utk menyayangiku wlau sehari..
bila kita bergaduh.. kita akan berdiam.. tiada lg sms, tiada lg call..
masa tulah, aku ingin tahu adakah kau boleh hidup tanpaku.. jika boleh, kau xkan menangis andaikata aku tiada disisimu..
tetapi jika kau tidak.. kau benar2 menyayangiku..
syg.. jauh disudut hatiku..
AKU CINTA PDMU..

1 comment:

Anonymous said...

Each [url=http://papoziw.abgefahrene-website.de/novolog-flexpen-patient-assistance/]flexpen size[/url] avoided ill [url=http://papoziw.abgefahrene-website.de/pantoprazole-$4.00/]pantoprazole 10[/url] thrust unmistakably [url=http://papoziw.abgefahrene-website.de/bactroban-2-cream/]bactroban ointment used for[/url] throbbing tie [url=http://papoziw.abgefahrene-website.de/novation-hospira-heparin/]hospira[/url] gelded elegantly [url=http://papoziw.abgefahrene-website.de/what-is-malarone/]buy malarone[/url] relative slowly [url=http://papoziw.abgefahrene-website.de/berna-products/]berna dean he's mine[/url] gloat endurance [url=http://papoziw.abgefahrene-website.de/bacteriostatic/]bacteriostatic saline v s lidocaine[/url]