Sunday, December 11, 2011

happy birthday to me!!!

dh 26 tahun umur aku.. cepatnya masa berlalu.. rasanya br masuk form 1 semalam..hehehe.. Alhamdulillah, ALLAH panjangkan umur aku smpai ke angka ni.. apa niat aku thn akan dtg.. aku nk jd ank yg baik utk mak ayh.. aku nk tlg mak ayah.. n aku nk jd girlfriend yg baik tp notty..hehehe..
wah besarnya angka 26 tu.. tp ape blh buat.. umur makin meningkat.. azam pun mkin tnggi..
million thanks to my famili n my baby.. meraikan hari jadi aku thn ni.. n my baby, thank u very much 4 the lovely flowers.. weiiii!! aku dpt bungala thn ni..bestnyeeee.. cm bunga konvo pun ade.. lwa x???

klau ade button like.. mmg dh lma like seribu kali la..heheeh.. ade gk adiah lain.. tp yg ni pling suke.. cake pun dpt.. secret recipe, sedapnyeeee... beday thn ni mmg hepi sgt2.. wlau ade adegan touching2, tp kejap je..hehehehe.. i love u syg.. acih belikan adiah byk2 thn ni.. n smbut utk 1 arinya.. ema cintakan by sepenuh ati ema..mmmmmmmuahhh..

2 comments:

Mun said...

kalo ema rasa mcm baru masuk form 1 semalam... moon plak rasa mcm baru je tadika semalam.. hehehhehe

hpy birthday dear... :)

EmaZ Hikmah said...

amboi.. tadika yek..;p tQ moon syg..