Friday, March 29, 2013

What?? PINK! so Sweet~~

hai semua..
oh.. mlm2 ni rsa teruja utk menaip di blog yg xseberapa ni..ehek~

Besok Sabtu.. korang semua ade perancangan.. 
yelah musim cuti skolakan..
mna tau nk jln2.. or blk kg..

 
bsk my planning..
nk g jln2 with him..
dh lma xkluar sma2.. nk mnta dia blnja mkn.. ahaks! tetiba teringat kek secret recepi..
ouch! klau dpt sekotak dua alangkah nikmatnya.. harap2 dia dpt bc ati saya..hah!

n td dgn tetiba dia pesan.. bsk dia nk pkai pink..
sbnrnya dh lma kami xpkai sedondon.. mlsla.. tp kdg2 xpenah nk rancang pkai kaler ape, tetiba sma aje kaler baju kami..

sbnrnya tajuk asalnya adalah 'oh no.. dia nk pkai pink..'
2, 3 kali gak saya bc sms dia.. biar betik!
pink.. betul ke pink..!

bknla saya kta anti pink.. sbb saya sendiri minat pink tp over pd purple my sweet colour..

 
lainla si dia.. mmg anti pink.. jgnla klau saya kta nk belikan dia bj pink or any item yg berkaitan kaler pink..
dia akn buat muka ala2 garang tp xtkt pun kt saya.. tnda dia xsuke! xsuke ok!
dia hnya setia pd wrna biru n hitam or white.. 
no pink.. 
klau purple dia blh trima lg..
tp pink ni bg dia utk wanita.. 
n klau ade lelaki yg pkai pink, dia mcm geli..hahaha..


harap2 bkn cmnila jdnya esok.. mmg saya sanggup beli baju lain utk dia.. 

tp org kta ibu adalah penasihat yg terbaik.. wlaupun dia mempunyai buah hati..
tp dia masih ikut ckp ibunya..
itu yg saya respek!
wlau ape pun, dia tetap dgr kta ibunya..
tu sbb dia nk pkai bj pink bsk.. uminya yg belikan..
see!

saya pun xhrp dia ikut ckp saya aje.. sbb saya mmg nk dia dgr kta ibunya jugak..
syurgakan dibwh tapak kaki ibu.. as a women, saya bakal jd ibu..
so saya nk ank2 saya akn sentiasa dengar nasihat ibunya.. like my future husband.. insyaallah..

No comments: