Sunday, April 14, 2013

MARAH??

salam semua..
alhamdulillah.. mlm ini telah memberi saya idea utk update blog yg xseberapa ni..

MARAH??
semua ada sifat mcm ni kan..

tp kenapa kita kna marah??
lepas geram ke atau mmg suke sgt nk mrh2 ni..

actually saya mmg xsuke mrh2 ni..  saya kira penyabar lg la..
saya xsuke tergolong dlm golongan yg pemarah..
sbb saya sendiri xsuke dimarahi..


tp tulah saya selalu jd mangsa kemarahan org..
stresskan??
mmg pun.. kdg2 bila mrh2 saya, mmg saya rsa nk nangis..
saya ni touching orgnya..hekhekhek..

 
incik bos pun suke nau mrh2 ni.. kdg2 saya suke lari topik.. sbb bila dia mrh saya rsa cm takut sgt.. 
bayangkan klau kereta tu bwk lmbt.. dia punya mrh aiyo blh skt kpala..
sbb tu saya suke wat bodoh, pndg tmpt lain or tukar topik.. 
org yg suke mrh2 ni.. kita jgn lyn sgt..
makin menjadi2..
leh wat wrestling jdnya..hahaha..

tp disebalik kemarahan dia.. ade lembutnya gak.. ade romantiknye gk..
tu yg saya rsa syg sgt dgn dia.. 
saya hrp sgt2.. dia dpt kawal kemarahan dia..
dan saya pun kna tlg dia..
 bg sesapa yg suke sgt mrh2..
cubala istigfar.. amik wuduk..
n bg sesapa yg ade psgan yg kuat mrh..
bc potongan ayat al fatihah.. waladal lin..7x.. 
in sha allah.. kemarahannya akn berkurangan..

ini doa utk org yg suke mrh..
 
 

No comments: