Saturday, April 20, 2013

HANGIN OK!

salam semua..

not in mood right now..
grrrrrrrrrr..

pelikla dgn sikap manusia ni..
xphm pun ade..
bila org xkwin.. sibuk tnya bila nk kwin..
eh plzla.. yg tnya tu pun lum kwin.. saya jenis mmg xnk amik tau hal org..
biarlah diaorg bercinta cmne pun, saya xkan tnya soalan yg kdg2 blh wat org mrh.. that's my attitude..
mmg kami kwn dh lma.. tp kami bkn sng nk kwiun cmtu je..
sape yg xnk kwin.. mmg nk.. dh duit pun xde.. saya nk wat cmne..
 
nk mengeluh pun xguna..
mmg sedih.. tp saya terpksa trima sume ni..
saya xleh nk pksa org..
xde faedahnya..
kna trima dia seadanya..
dia pun tgh berusaha nk kmpul duit..
dan saya terpksa menanti.. itu je yg dpt saya wat..
blh x jgn tmbhkan stress yg sedia ada dgn soalan yg saya n anda semua xde jwpn..
saya hnya blh mnta tlg pd Allah agar kami dimurahkan rezeki saja.. that's all..
  
jgn bila saya dh kwin ade tnya bila nk dpt ank plak.. 
PLZ rezeki, jodoh dan ajal semuanya di tgn ALLAH.. 
sblm tnya org, cermin diri dulu..
  
 
 

No comments: